Vragen aan Agathos Thuiszorg

2900 AD Capelle aan den Ijssel

Haarlem, 9 mei 2007

Geachte Dames/Heren,

Uw brief van 8 mei met folders hebben wij ontvangen. Wij zijn bijzonder geïnteresseerd, temeer daar stichting Kinderen-Ouders-Grootouders bezig is aan een gidsje voor ouders. In principe willen wij uw organisatie daarin vermelden. Wij hebben echter geen enkele kennis van uw organisatie en hebben ook nooit van donateurs over uw organisatie gehoord.

Wij hopen dan ook dat u onderstaande vragen wilt beantwoorden, waarop wij de antwoorden niet/niet afdoende hebben gevonden op uw website:

Het briefpapier van Agathos Thuiszorg vermeldt ook ‘Stichting Gereformeerde Thuiszorg’.
  1. Welke banden bestaan er met Stichting Gereformeerd Jeugdwelzijn?
  2. Welke samenwerkingvormen bestaan er met de bureaus jeugdzorg?
  3. Dat de procedures binnen Agathos Thuiszorg consequent worden toegepast en ook in de nabije toekomst zullen worden toegepast, is af te leiden uit de HKZ-certificering. Evenzo belangrijk is een visie op gezinnen. Beschikt u over stukken waarin deze visie wordt verwoord?

Behalve deze visie-stukken ontvangen wij graag:
  • uw privacyreglement
  • uw klachtenregeling
Bovendien zouden wij graag kennisnemen van:
  • het cliënt-tevredenheidsonderzoek 2006
  • uw Nieuwsbrief voor zorgpartners
Ik weet dat ik veel vraag maar ik hoop dat KOG op grond van de informatie Agathos Thuiszorg in de gids kan opnemen.

Met vriendelijke groet,
(Drs T.P. Barendse-Cornelissen, secretaris)