U bekijkt nu de pagina: Enquete

Beste ouder of betrokkenen,

Zoals u wellicht weet doet stichting KOG er alles aan om misstanden in de volledige Jeugdzorgketen onder de aandacht te brengen. Daarnaast ondersteunen wij cliënten, geven advies en bieden mogelijke oplossingen. In de afgelopen periode zijn er gesprekken geweest met wethouders uit verschillende regio’s, welke verantwoordelijk zijn voor Jeugdzorg.

Uit deze gesprekken blijkt dat de wethouders in de veronderstelling zijn dat vrijwel alle mensen waarbij Jeugdzorg, de Raad voor de Kinderbescherming en Veilig Thuis betrokken zijn tevreden zijn over de geleverde zorg. Omdat wij (Stichting KOG) hier andere signalen over ontvangen willen wij onderzoeken hoe u als ouder of anderszins betrokkenen de geleverde Jeugdhulpverlening ervaart.

Omdat wij moeten kunnen aantonen dat de mensen die deze enquête hebben ingevuld ook daadwerkelijk Jeugdhulp ontvangen of in contact zijn geweest met de Raad voor de Kinderbescherming of Veilig Thuis en aan deze regio’s verbonden zijn, kunnen wij de enquête niet anoniem afnemen. Wij zullen uw gegevens niet zonder toestemming van u delen met derden en wij zullen derden ook alleen inzicht geven in de gegevens op ons eigen kantoor. Daarmee geven wij aan zeer vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om te gaan. In de enquête zal u gevraagd worden of wij uw gegevens wel of niet voor derden inzichtelijk mogen maken. Geeft u geen toestemming, dan zullen uw persoonsgegevens alleen voor stichting KOG inzichtelijk zijn. Uw toelichtingen op de vragen zullen te allen tijde anoniem in de eindrapportage verwerkt worden.

Uiteraard zullen wij u van de uitkomsten van deze enquête en de vervolgstappen op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Naar enquête