U bekijkt nu de pagina: Interessant

Rapport Commissie Samson

Interessant >>

Nav de Samsoncommissie zijn er twee stichtingen gekomen ter ondersteuning van de jeugdzorgslachtoffers:

Neemt u contact op met onderstaande stichtingen als u of uw kind in een jeugdzorginstelling is mishandeld en/of misbruikt.  https://www.stichtingskip.nl/   bij misbruik.

Stichting SKIP is in 2012 opgericht door een groep lotgenoten die in hun jeugd door de overheid in een (rijks)instelling of pleeggezin zijn  misbruikt

De Hulplijn Verbreek de Stilte is vanaf nu de instantie waar u terecht kunt voor het doen van een melding. Zij kunnen u ook helpen met adviezen, juridische bijstand of verwijzing naar passende hulp

https://www.commissiegeweldjeugdzorg.nl/   bij geweld/ mishandeling

Inspecties informeren over meldplicht geweld in jeugdzorg Skipr Redactie 23 oktober 2015