CURSUS OM KINDERRECHT TE VERWEZENLIJKEN

Effectief protest laten horen kan door (anoniem voor derden) te stemmen op  https://warmhart.kro-ncrv.nl/goede-doelen/villa-pinedo .

De mail die u krijgt, zoals bij petities, even bevestigen, en met deze stemmen kan Villa Pinedo   mogelijk in meer gemeenten gratis en   preventiever de internettraining aanbieden.

Veel gezinsvoogden willen niet dat ouders tijdig op de hoogte zijn voor de aandachtspunten ten dienste van hun kind bij scheiding.

Ouders met reeds een omgangs-OTS kunnen het bestuur (G.I.) verzoeken om direct die cursus aangeboden te krijgen, omdat daarna de mentale keuze van de omgangssaboteren de ouder na bewustmaking beter te kunnen meten, en dat meten is een kinderrecht

Waar ouders de eis opgelegd krijgen ‘te communiceren’ kan   met de Awb   het verzoek gedaan worden naar het bestuur om daartoe een leuke, interessante cursus   te verkrijgen. Ge werkt met de Awb om daarmee bewijs te maken (ook van inspanningsverzuim door de G.I.) voor de rechter. Blijf goed motiveren, evt. met bewijsstukken uit wetenschappen, en netjes van toon. Het bestuur behoort de Awb te volgen en dus ook te motiveren (Awb3:46/47) met de Beginselen van Behoorlijk Bestuu r  (BvBB).

De hele site met o.a. https://jeugdbescherming.jimdofree.com/kwaliteit/schadelijke-beknotte-bezoekregelingen/   is handig om gelezen te hebben, om kennis op te doen.